Just ja..

Idag såg jag klart dom avsnitt som var kvar av Stylista :) De va riktigt bra faktiskt. Fast enligt mig van heelt fel person. Fast mina favoriter åkte ut innan finalen så :P haha

Åhhh, ikväll/natt visas sista avsnittet av One Tree Hill i USA. Så hoopppas de finns å se imorn. Såå spännande.
Fast känns som man redan vet vad som händer..  Men ska inte skriva för mkt för er som inte sett de och som kanske följer serien här i Sverige. Men tro mig. De ä spännande!

Ja, jag är en riktig serie nörd. Måste se lite mer Grey´s a. Ligger lite efter där;)
haha, nu ska jag gå hem och puss på min fis.
Emma sitter å prata om räksallad så de är de enda jag kan tänka på just nu. Haha, eller en räk macka.. mm..
Ajja, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofhie

hihi, tack för lappen ;)

Nu ska jag jobba.. Miss you girl ;)

Puss

2009-05-19 @ 07:56:10
URL: http://sofhiesmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0