Saker man ser.

Idag ha Sandra varit på stan och shoppat lite. Mest "bra och ha" saker inför resan.

Det här ä vad jag kom hem med.



- 1 vit linne/body.
- 1 gult linne.
- 3 helt vanliga troser.
- 1 mini hårspray (till resan)
- 2 mini body lotion (till resan)
- Ett berg med topps
- 2 ansiktsmasker (stavning?)
- Rak skum (till min fis)
- 5 svarta strumpbyxor
- 5 knä strumbyxor
- 1 Mascara (blev snål och köpte den billigaste. Hoppas den ä bra nu.. :p )



Jag har verkligen fått dille på allt vad body heter.
Så behändigt :D

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

såg tyvärr inte vilken mascara det var på bilden, vilken var det? :)



och så älskar jag din design, det var ungefär som att hamna hos en prinsessa när man kikade in! :)

2009-05-15 @ 22:46:43
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0