Sandras Att Göra Lista

Åh, Jag börja få lite panik. Om 9 dagar åker vi. Känns som jag har 1000 grejer att göra.
Iofs är det bara små saker, men åndå sånt man vill hinna med.
Plus att jag jobbar fram tills att vi åker. Shit pommes.

Här kommer min to do list.

- Ladda iPoden med ny musik.
- Tömma kameran på bilder.
- Köpa ett till batteri till kameran (?)
- Fixa till crusingen som är på Lördan när vi kommer hem
   (Alkohol, kläder, ögonfransar)
- Färga underhåret. Färgen är köpt.
   Men när ska jag hinna göra själva färgningen. p a n i k
- Köpa svarta strumpbyxor
- Leta fram mitt pass. Det gömmer sig någonstans på 124 kvm..
   Lycka till Sandra!
- Packa. Ja, det är väl ganska självklart?
- Åka hem till Graninge och hämta min klänning som mamma sytt in.
  (Hoppas hon ä klar med den)
- Göra något åt mina tragiska naglar.
- Flytta över pengar till "rätt" konto.

Ja.. Det va väl det mesta.. Men som sagt. En hel del små fix.
9   D a g a r   k v a r !

Kommentarer
Postat av: My

Lite grejer att göra där då, men du kommer fixat ;)

2009-05-13 @ 19:09:44
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0