What to do, What to do

Åh, det ä super lugnt på jobbet just nu. Man bli lite smått uttråkad. Känns som man hitta internets slut.. Ha läst både aftonbladet och expressen 1000 gånger.
Och jag kan inte kolla på kläder med mitt shoppingförbud..

Va gör man?
Ajja, bara typ 1 timme kvar innan ja få gå hem. Synd bara att tiden gå så sakta när dä ä såhär lugnt..
Undra va man ska göra ikväll da. Vet inte om ja orka träna. Robert å Per, mina personliga tränare, dom ta juh seriöst knäcken på mig. "Kom igen Sandra, en till" Så när man ha gjort den där som dom ha tjata om. Så börja dom om. "Kom igen, eeeeeeeen till"
Men tur att jag ha dom. Annars skulle ja bara ligga på soffa. Haha.

Skulle behöva städa hemma a. Se hemskt ut hemma. Kanska ska ta lite kort på köket å visa er?
Få se om ja orka :p

Synd att photoshop inte finns på jobbet. Då skulle tiden gått fort iaf :D

Nu ska ja fortsätta att.. öhh.. ja.. hmm.. jobba? (läs fortsätta rulla tummarna)

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch, det är verkligen så trist när man inte har något att göra på jobb, bättre att ha mycket än inget alls hihi



kraaam

2009-05-07 @ 17:25:14
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0