Black Velvet Band

Men hallå. Så ni titta in här idag med? ;)
Trots ca 5 timmar sömn i gästrummet känner jag mig.. glad idag.
Ja, varför sov ja i gästrummet egentligen?
När man ha jobba kväll 5 dagar i rad ha man vänt på dygnet ganska bra, vilket inte min pojkvän ha gjort. Och vid halv 2 va ja fortfarande vaken. Och då snarka han som mest.

Så jag gick och la mig i gästrummet iställe. Haha, Robert hade fundera lite när han vakna imorse och ja va borta :p Men iaf så klev ja upp halv 7 (!!!!!!) när ja börja NIO. Ja blev tvungen och kliva upp så tidigt när Robert va hemma och kunde dra upp mig. Annars skulle jag nog ha sove än :p

Skulle ha jobbat till halv 6. Men the boss kom å fråga om ja ville gå hem tidigare. Så ska gå hem vid 2 iställe :D Skönt Skönt. Så jag tänkte följa med Robert hem till hans päron ikväll, så han kan byta däck på min bil :)
Tur ja ha min bossi som gör allt sånt till mig :D

Haha, Jag sitter å lyssna på The McCaffrey Folk Singers – Irish Drinking Songs på Spotify. Riktigt bra måste ja säga :D Åh, jag vill åka till Irland.. Nån dag..

Nää, nu ska jag ta och jobba lite. Försöka lugna ner min dator. Han ha fått nå fnatt. Hoppas de ä sol å fint väder sen när ja sluta. Måste ut å testa min nya kamera. Ha juh inte gjort de än. Fy sandra.

Ha den bra dag!


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0