Din Jävla Idiot!

Vettni vad jag gjorde inatt vid 2-3 medans ni andra låg och sov?
Jo, jag stog ute i minus grader och vänta på polisen. I sådär 40 minuter.
Varför gjorde jag de då?
För att nån jävla idiot ha krossa 2 rutor på min bil, + Linns bakruta.
Seriöst. Vad är de för störd människa som gör nå sånt?!

Som tur va såg Linn de så hon ringde polisen. Så dom kom juh och vi gjorde en anmälan å grejer. Men eftersom de tog 40 minuter innan dom kom hade han juh försvunne.
Så hade han sparka in framrutan på en bil längre bort. De var de Linn hörde så hon kolla ut å såg fanskapet komma å krossa mina rutor. När hon skriker åt han gå han runt huset å krossar hennes med.

Vilken spännande natt jag haft va? Gissa om jag är arg! De hade fan känts bättre om dom hade snott nått. Men inte de inte. Fanskapet ha gjort de enbart för att jävlas!
Så nu måste min lilla pärla upp på glasgrejset å få nya rutor. Men jag vill inte köra den så ja vänta tills Robert komma hem..

Troligen hade han vare på hörnan innan och drucke, så ha ni sett nån i jeans, blå rutig skjorta, vit keps med en tatuering på höger arm får ni gärna hojta till.

Ja, de här va min lediga dag de. Nu ska ja fortsätta å greja här hemma..
Hoppas ni hade en bättre natt än vad ja hade iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men fan vilken idiot. Ska vi leta upp han och slå ner han :p

2009-10-01 @ 23:16:15
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

jag håller med Anna =) Vi tar reda på vem det är å gör samma sak för han så får han se hur "kul" det är.. -.-

2009-10-03 @ 16:14:54
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0