Party Weekend

På jobbet igen då. Började halv 4 idag. Han faktiskt göra en hel den innan ja började. Städa lite hemma, tvätta, körde igång en diskmaskin. Sen va ja på stan å fixa lite presenter. Ä juh många som fyller år nu :p
Ihelgen bli de typ 3-4 kalas.

På fredag ska vi hem och gratta min mamma.
På Lördag ska vi kolla om Maria och Johan ä hemma. Så ska vi dit å gratta dom eftersom båda fyllt år.
På kvällen ska vi kanske fira Hanna som oxå fyllt år.
Och på Söndag ska Robert ha "kalas" då han fyller år på Tisdag.

Undra hur fet jag komma bli ihelgen av all tårta..?


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså dom är helt jävla knäppa mina fiskar. Har testat dom till och med, tog två kill-fiskar bara för att kolla. Och visst fasen fick dom ihop det! Läskigt..

2009-10-14 @ 22:07:46
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0