Enough For Now

Idag är jag på bättre humör. Konstigt nog.
Va hos tandläkarn imorse. Klockan 10. Hejdå sovmorgon.
Iaf, ja klädde på mig och tog mig dit. Fick komma in ganska snabbt. Slapp vänta.
Sen börja hon trycka in grejer i min mun. Ni vet. "gapa, räck ut tungan, bit ihop"

Efter ca 40 min i stolen konstatera hon att jag hade ett liiiitet hål. Så jag ska tillbaka i November och laga.
697 kr gick undersökningen på. Men man få tydligen 300 kr rabatt (jag vet inte varför, ja bara tacka å tog emot).
Så 397 kr fattigare och ett hål rikare gick jag därifrån.

En sak jag aldrig förstår när jag går till tandläkarn, varför ska dom envisas med och prata med en när man ligger där med käften full av grejer? Tro dom man kan svara på ett trevligt sätt? Bli juh bara massa ljud eller en nickning. Man känner sig juh inte trevlig direkt.

Ajja, nog om de. :P Just ja, jag ha skaffat ett akvarium på Facebook :D
haha, läste att Linda höll på med de där, å alla andra verka juh göra de a. Så ja tänkte att ha testa jag med.
Fatta inte så mycket. Men jag ha två fiskar iaf :D
PeeWee och DaVinci heter dom ;)

Nu bli de jobba. Till kl 10. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Tina

du får 300 kronor rabatt varje år hos tandläkarna, så länge du är svensk medborgare iaf ;) något tandläkarbidrag som finns :D

2009-10-14 @ 17:52:23
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0