Gamla Godingar

Sitter å kollar igenom min hårddisk med bilder från en heeeel del festar. Tänkte bjuda på lite bilder från förr.


Larissa, Linda och Jag. Mars 2006


Jag & Linda. Maj 2006


Linda & Jag. Januari 2006


Jag, Linda, Larissa. Och Emilie där bak. Kramfors stadsfest 2006.

Okej, de va först nu jag insåg att vi räcker ut tungan på alla kort.
Jag ska se om jag hitta några utan tunga oxå
..


Larissa & Emilie. Mars 2006


Stina, Mattias och Larissa på "Army Night". Maj 2006



Linda & Jag. Crusingen 2006


Linda, Anna & Jag. November 2006


Haha, Linda, Emilie och Jag. Mars 2007


Kramfors Stadsfest 2007


Emilie gör sockervadd. Kramfors stadsfest 2007


Anna & Jag kör "Balkongdansen". Ungdomensdag 2007


Ojoj vilka minnen. Finns hur mycket bilder som hellst. Men de här få räcka för nu :p
Tycker de börja bli tid för en ny reunion snart a ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. vilka jäkla bilder hörrö :P haha, men roligt hade vi ;)

2009-10-22 @ 21:28:16
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men fy faan vilka fina bilder ! HAHAHA Reunion, Jag är på !=)

2009-10-22 @ 21:45:16
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0