Give Peace A Chance

Om 6,5 timmar är de heeelg! Gud så skönt de ska bli och få vara ledig. Ikväll ska jag och Robert laga super god mat, sen mysa i soffan till idol. Helt galet vad jag älskar att bo med Robert.
Imorn da. Halloween, the big day. Stora planer?
Jag ska inte gå ut. Jag har absolut ingen lust å de känns bara "jobbigt". Så jag sparar de till min födelsedagsfest.
Iställe bjöd vi hem mamma å pappa å putte på middag.
Få se vad vi ska bju på för gott ;)

Nu ska jag jobba lite här.. Få se om jag få sitta på chatten resten av dan eller om don sätter i mig i telefon.
Nytt jobb? Någon som har ett över? Ja tack.

Måste säga en till sak. Gud va bra Greys är!! De bli verkligen bättre å bättre för varje avsnitt!
Nä, jobba va dä..

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0