Its a misery's business

Tisdag idag da.. Efter den här dan är de bara 2 dagar kvar innan jag får va ledig igen. Lite små less på å jobba ä man juh. Sluta 10 idag med..  Spännande va? ;)

Ja, mer än så ha ja väl inte att berätta.. Ja gör som sagt inte annat än jobba, sover, äter.. Å jag ä less på de.
Vill bara bort.
Men men. Vi få väl se. De hänger väl på Robert ;) I'll go wherever you will go <3

Ja fick blommor av Robert igår :) Hihi, men han inte ta nå kort på dom. Få göra de sen. Super fina.
Alltid lika kul å få blommor sådär spontant :)

Nu ska jag gå på lunch tro ja.. Snart bara 3 timmar kvar...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud va gullig han är!! ;o kan Kim få gå en kurs hos han? ;)

2009-10-07 @ 01:21:17
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0