Ja tack!

Jag vet precis hur jag vill ha de i mitt framtida hus.
Speciellt badrummet. Jag ääälskar fina badrum. Å fina kök. Eller allt ska va fint.
haha, iaf. Badrummet va de. Jag ha sutte å kolla på badrumms grejer idag. Fråga mig inte varför.
Dä här ska jag ha i mitt badrum i mitt framtida hus;



Japp, jag ska både ha ett badkar och en dusch i mitt badrum. Sen ska jag ha ett bubbel bad med. Fast de ska va i ett eget rum, ungefär som Roberts päron ha :D
Å så ska jag ha golvvärme.. Mörka golv, ljust kakel på väggarna.. Ungefär som de vi ha nu..
Å stort ska de va. Ett stoort fint badrum :D
Haha, meningslöst inlägg eller vad?
Om någon känner för att ge mig mitt dröm hus så vore de helt okej. Heelt okej.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan va fint :D

2009-10-26 @ 11:16:32
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0