Lördag

Jaha, då va de lördag da. Snart dax för 3e 12 passet. Sen ä dä bara ett imorn kvar. Hoppas dä ä lugnt ikväll. Jag och Kristoffer tänkte ta med ett puzzel så vi ha nå å göra :p haha. Nä, dä bli nog inte så populärt.
Vi satt och snacka och Media tiden igår på jobbet. Han gick i media klassen under mig.
Alla fest minnen, lärarna, hälgums.. Ibland sakna man de!

Robert är och skriver högskoleprovet nu. Hoppas de gå bra.
Igår vid kvart i 10 kom han på att han hade ingen linjal, gradskiva, vinkelhake och miniräknare. Så ja fick ringa mamma. Som tur va var hon på konsum å köpte godis, så hon köpte nå linjal set där. Haha. Vad skulle vaniljbullen göra utan mig? :P

Nu ska jag dircka mitt te och odla lite på farmville! Ha den bra dag.

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0