Thank God Its Friday

Härligt med fredag idag :D Slutar halv 2 från jobbet idag. Men då ska jag på en 2 timmar lång historia föreläsning. En fredag eftermiddag. Roligt va? Men men, dä ä bara å sitta å lyssna så :p
Måste komma ihåg å ta med en tröja a. Ä alltid så kallt där.
Lite onödig information men ;)

Sen ska vi hem till mamma å pappa på kalas :D Jag ha bjöde in oss på middag där ;)

Jag måste bara säga de här; Vissa människor ä juh helt störda i huvudet. Att vuxna människor kan bete sig som dom gör. Jävla puckon. Pinsam ä vad ni ä. Herregud, väx upp.
Så nu ha jag fått de sagt a.

Nu ska jag.. öhh.. surfa lite kanske.. Ä ganska lugnt på jobbet idag =)


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0