Tisdag

Hallå hallå =) Allt bra?
Här flyter de på som vanligt.. Sitter på jobbet.. Som vanligt..
Men om 3½ timmar går jag hem efter 6 arbetsdagar. Ska bli skönt å va ledig imorn.
Jag ville åka på Dollars med mamma, men hon skulle jobba.
Blä på dig mamma :P

Så få se vad jag hitta på.. Skulle behöva läsa lite historia. Men de är såååå trååkigt!!
Jag längta till helgen. Ska bli så skönt å få va ledig :D
Men Robert ska jaga på Lördag :( Dom där jävla älgarna ta min pojkvän ifrån mig. Och som straff äter jag upp dom :D haha.

Nä, nu ska jag ta och jobba lite tro ja..
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det tycker jag var ett bra straff till älgarna hahaha! ;)

2009-10-27 @ 18:54:49
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0