You are 82 percent lucky today!

Idag är jag ledig. Hela dan. Ska bli så skönt. Och jag tänker varken städa eller tvätta. Bara vara ledig!
Ska lägga mig i soffan å köra lite Ugly Betty säsong 1 maraton.
Så måste ja kolla min Farmville lite nu och då a ;) Viktiga saker!
Sen tänkte jag göra klart min lilla fotobok :)

vilken skön dag jag ska ha. Å sen kommer min vaniljbulle hem. Men då lär han ska spela. Haha. Han ha fått nå spel av min lillebror. Så igår kväll såg man inte mycket av han. Tro han satt å spela i 4-5 timmar :p
Men men. Han spela aldrig annars som tur ä. Så nån dag ibland kan han väl få vara en liten nörd ;)

Nä, nu ska jag ta en bit smörgåstårta och lägga mig i soffan och kolla på serier.
Ha en bra Onsdag! =)

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0