090909

Idag ä en sån dag man skulle fött barn på. Fatta va coolt å va född 090909. Typiskt att man inte tänkte på de för 9 månader sen. Haha, nädu moster, du få nå vänta nå år på en lite mini me.

Robert ä i forse å fixa med min bil. Den ska juh besiktas på Fredag. Så de måste juh va fit for fight då ;)
De blev ingen middag iaf. De va visst nån som hade pimpla vin till kl 4 inatt å som inte mådde så bra idag.

Så jag ha beställt lite grejer på H&M, köpte ett nytt påslakan till våran säng. Tro de komma passa super bra. 499 rikstaler gick de loss på. Men med koden 8507 få man 25% rabatt på dyraste varan.
Sen blev de självklart lite annat små tjaffs som "råka" följa med.
Spara pengar va de ja..


Kommentarer
Postat av: moster

Men hur kan du vara så taskig... Vill ju ha smått i släkten och de säger att jag är för gammal....... Jag litar ju på dig, Kram från trånande moster

2009-09-12 @ 14:26:56

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0