Almanacka 2010

Ja, de kanske ä lite väl tidigt och börja fundera på en nu almanacka. De ä juh ändå 3 månader kvar till 2010. Men dä ä så kul och sitta och kolla runt, man kan juh göra sina egna på så många ställen :D

Såhär såg min almanacka ut 2009. Eller den se juh fortfarande ut så. Kommer från Personligalmanacka.

Och nu har dom jätte mycket "nytt". Så man kan göra den lite mer speciell.





I like it :D Men jag ha juh som sagt några månader på mig att fundera hur jag vill ha den. Finns juh många ställen man kan göra foto kalendrar med. Så man kan lägga in egna kort å grejer.. De kanske vore nått..?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Asså Sandra, gör du något annat än å handla? ;s haha förresten de med uppdateringar blir kanske inte så mycket medans jag är sjuk :P men det kommer jag lovar ;)

2009-09-17 @ 18:22:19
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha du kan få lägga ut pengarna på mig om du vill ;) (jag fyller ju snart år så haha) men du får böna å be å vara riktigt gullig så kanske du kan få en katt du också :P

2009-09-18 @ 00:12:19
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0