Another day will rise.

Ibland har min pojkvän de för hilma bra.
Jag är sjuk. Min morfar ligger på sjukhus och jag mår allmänt skit.
Men ändå är de jag som ställer mig och lagar mat, fixa en sallad, städar i köket, dukar, tändera ljus och försöker göra de fint.
Medans han sitter vid datorn.

Nu tänker jag ta mig en lång dusch, sen ska jag gå å lägga mig. Börja jobba halv 8 imorn. (Ja, jag vet att de ä lördag imorn)

Och jag vet att nu tänker ni att ja ä alldelse för dum, elak och hård. Men ibland bli allt för mycket. Då räcker de med att bara få skriva av sig.
Vi hörs imorgon!

All of my love.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur är det med din morfar? Vad är det som hänt?

2009-09-05 @ 20:31:19
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0