Friday, IM I LOVE

Åh vilken underbar dag de är :D Känner mig på toppen humör.
Det är Fredag.
Det är den 25e = LÖN
Der är Fredag.
Jag och Robert ha officiellt varit tillsammans i 11 månader.
Det är Fredag.
Jag ska på stan och shoppa med Maria idag.
Det är Fredag.

och jag kanske ska få en K A M E R A idag :D

En riktig kamer. En systemdigitalkamera (shit vilket långt ord).
Mamma och pappa skulle till Sundsvall idag, så då kanske dom ska köpa en till mig :D
Sen få vi se om ja betala den själv eller om ja få den som födelsedagspresten. (ja, jag vet att de är 2 månader kvar..)
Men den va så billig nu så :p Haha :)
Så om de finns nån så dom kan köpa en ska jag åka hem till Graninge å hämta den ikväll.
Paparazzi Sandra nästa :D


Ingen värsting kamera. Men jag ä juh inte värsting fotograf heller så. Vill juh bara ha den för skoj egentligen :D
Och de blev en Nikon, för dom höll vi på med när jag gick gymnasie, så en sån känner man förhoppningsvis igen lite.

Hoppas den här dan går snabbt nu.. Hoppas ni får en toppen dag!

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0