Gratis Fotobok

Just nu kan man få en gratis fotobok från fujifilm om man skriver några ord om den på sin blogg. Vem vill inte ha en gratis fotobok värd 344 kr liksom? ;)
Vill man inte ha en själv kan man juh ge bort en i present. Varför inte en bok med bara bilder på sig själv till mamma?
Man få själv välja hur bilderna ska sitta och vilken text men vill ha med.

Jag fundera på och göra en med bilder från Skottland. Eller från Prag. Kanske en av varje? Skulle va kul med en bok med bara bilder på mig och Robert oxå, Men de skulle nog bli världens tunnaste fotobok. Ha inte så mycket kort på oss 2 :/ Inga fina iaf.
Så jag tror jag kör på första idén med kort från Skottland eller Prag.
Kul och ha sen om några år när man tänker tillbaka :)

Vad skulle ni ha för bilder i eran fotobok?

Här kan ni läsa mer om fotoböckerna, och Här kan ni själv ansöka om en gratis bok.


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0