I am crying for you

Hallå världen :) allt bra med er? Själv ha man mått bättre. Ä dyng förkyld som min pappa skulle ha uttryckt sig. Gick hem från jobbet igår, och idag är jag hemma. Inge kul å jobba när man knappt orka koncentrera sig. Håller på å tvätta lite här hemma. Ska nog åka hem till Graninge ikväll. Världens bästa Mira ä hemma :D Så ja måste juh åka dit å hälsa på hon. Va juh nå år sen sist.. ojoj va mycket roligt vi ha gjort i vår ungdom.. Nu låter jag som ja ä 45 bast a. Haha.

Nu ska jag gå och göra nå vettigt. Och inga kommentarer om svininfluensan tack. Min mamma ha skrämt upp mig så de räcker!

Ha de så bra!


Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

Ha en bra dag ;)

2009-09-09 @ 12:23:48
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

är den plattången bra då?

2009-09-09 @ 16:35:15
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0