I dont know where Im going

Jag har kommit fram till att jag hatar den ålder jag befinner mig i just nu. Jag känner mig alldeles för gammal för att gå ut å festa varje helg och bara vara. Wild and crazy. Jag ha gjort de. Det räcker nu.

Men samtidigt känner jag mig alldeles för ung för de här med villa, volvo, ungar, husvagn, vovve och hela de köret.
Jag vet liksom inte vad jag ska göra just nu. De enda jag gör ä jobba och vänta på att de ska hända nått.
Men jag vet inte vad jag väntar på?!

Ska jag plugga? Isåfall vad?
Ska jag åka utomlans ett tag? Isåfall vart och vad ska jag göra där?
Ska jag bara va kvar här och.. vänta på något bättre?

Just nu ha jag ingen motivation till nått.
Allt känns bara tråkig och meningslöst.
Jag vet inte vad jag vill, hoppas eller tror på längre..

Ive gotta find that meaning that i serch for so long.


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår dig precis. Är själv i en sån period, att jag inte vet vad jag vill göra.. Jag är för ung precis som du skriver, men är för gammal att bara glida runt och mesa på nått vis..

2009-09-29 @ 20:56:11
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Linda

Alla verkar veta vad dom vill göra. Antingen pluggar dom eller så har dom jobb så är såå bra.. :P Lite avis :P Allt bra annars? Hösten kommit till norr också? :)

2009-10-01 @ 07:18:43
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0