Idag är han där uppe på min sida!

Ja tro jag ha lite av en tur dag idag..

Först satt jag och gjorde ingenting i typ 2 timmar när inget fungera. Sedan hade jag och chefen löne snack. Vilket visar att jag ha fått löneförhöjning! Vet inte hur mycket eftersom jag inte vet vad jag hade innan. Men iaf,100 kr av dom va "prestationsbonus". För att jag jobbar så bra är jag en av dom som fått lite extra. Känns faktiskt jätte kul att de verkligen uppskattas å att man få nå extra för de.

Sen få jag sluta klockan 2 idag. Skulle egentligen sluta 5. Men eftersom jag har historia föreläsning idag fick ja sluta tidigare.
Och nu ha jag fått sms att jag kan hämta mitt paket från HM ikväll :D

De här ä min lycko dag. Måste nog köpa en lott..


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0