Skönt å komma bort.

Idag ska jag åka hem till mamma å pappa :) Mamma hämtar mig när hon sluta kl 3. Sen ska jag sova över där. Hihi, men min lillebror ha tage över mitt rum :( Så jag ha inge rum kvar!!!!!! Men okej, jag flytta hemifrån första gången när jag va 15 år. Så kanske på tiden att dom gör nå annat av mitt rum.

Robert ä på älgjakt, han klev upp kl 4 imorse (inatt?) för att åka ut å sätta sig i skogen. Om de ä nått ja inte förstå mig på så ä dä just älgjakt.. Men men. Alla ha sina intressen :p

Åhh, just ja. Ni vet hon Mariett från Idol? Hon ha ett album på Spotify :D MaryJet – In This Skin
Just so you know ;)

Nu ska jag på bolage och köpa öl till pappsen :p

Hoppas ni har en bra Lördag. Vi hörs imorn!

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0