Thank God Its Friday

Idag klev ja upp extra tidigt bara för å se Kissie på The voice. Haha. Skadad? Nähä :P Men de va ganska mysigt å slippa stressa. Satt i soffan å käka frukost å hade hur mycket tid som hellst.
Till skillnad från Robert som vakna klockan 7. Å ja, han börjar klockan 7.

När jag kom på jobbet så fungera inget, så ja fråga min chef vad jag skulle göra. Å han svara, "vila". De va timme sen.. Haha. Men då lär de va en del å göra när allt kommer igång igen.
Men om 7 timmar ä dä helg :D
Va ha ni för helg planer da?

Jag ska göra nå så glamoröst som å ta upp pärer imorn ja. De ni ;)
Sen ska jag och robert bada bubbel å kanske sova i hans Häbre hemma hos hans päron.


Som tur ä så ä inte Roberts pär land såhär stort..


Bada Bubbel :D


Roberts Häbre :)


Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

Mysigt med häbre ;)

2009-09-18 @ 10:14:19
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0