Världens tråkigast blogg?

Haha, så känns de just nu. Ha absolut ingenting å skriva om. Ha liksom ingen insperation. Sen gör jag inge annat än jobbar, äter, sover. Å hur kul ä de så skriva om varje dag?
Snart är de helg iaf, ska bli skönt.
Ha jobba från 7 till halv 4 varje dag den här veckan. Första gången på 2 år jag har samma tider en hel vecka. Å jag kan säga att ja ä helt slut. Haha, ä verkligen inte van å kliva upp kl 6 varje morgon. Men man vänjer sig :)

Ihelgen ska vi på 50-års fest. Sen om jag hinner ska jag ut med Lina som ä hemma över helgen. Ska bli skoj.
Hon va på dejt hos mig igår. Vi kolla på Idol å snacka skit. Mysigt Mysig.

Jaha, va mer da? Ja, på Fredag ska jag på stan med Roberts syrra. Ska hjälpa henne å köpa skor :)
När vi va i Prag köpte vi två tröjor. En till Maria (Roberts syrra) Och den andra till Tuva. (Hennes barn, världens sötaste unge btw)

Fina va? :D
Jaha, va ska man skriva mer da.. Ja just ja! Idag är de den 24 September. Vilket betyder att Greys börja :D Så imorn borde man kunna se de.. Cant wait!

Okej, de här blev juh ett väldigt meningslöst inlägg. Alla som orkade läsa allt räcker upp en hand.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Fina grejern ;)

2009-09-24 @ 10:43:46
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: anna

ja räcker upp en hand :P hehe..

2009-09-24 @ 15:08:32
URL: http://annanylander.bloggagratis.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0