Första vardagen

och jag är leeediiiig idag :D
Min 5e dag irad till å med. Känns skönt. Sen gör vi en mjukstart med 2 dagar innan jag ä ledig en dag igen ;)
Ha det hänt nå kul hos er sen sist da?

Robert ha hitta ett hus som han ä helt förälskad i. Så jag ha lova att vi ska åka å kolla på det. 
Här är det, för er som ä nyfikna.
Lika bra å lägga ut det här innan mina eller robert päron redan ha skvallra till halva Sollefteå.
Dom bruka va bra på det så.

Mkt fint hus, men långt ut i helvete. Men fy fan va skönt det vore med ett hus. Slippa bo i bajs lägenhet. Jag kom på att ja ha bott i lägenhet mer eller mindre sen jag va 15. Dä ä liksom 7 år! haha, helt sjukt :p

Nä, nu ska jag sluta snacka hus. Om jag känner oss rätt kommer det ändå inte bli nått.

Nu ska jag göra nån nytta, Vänta på att Robert kommer hem. 3 timmar å 45 minuter kvar..

Kommentarer
Postat av: maria

fruktansvärt fint hus, precis sådär vill jag bo när jag väl har råd med ett :p

2010-01-07 @ 09:46:11
URL: http://nylandeer.bloggplatsen.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0