Godmorgon!

Ja, idag ä jag uppe tidigt. Började klockan 7. Så snart ha jag jobbat 1 timme. Skönt!
Idag slutar jag halv 4. Och imorgon börjar jag halv 4.
Härliga arbetstider. Helt otroligt att man orka vända på dygnet 2-3 gånger på vecka.
Men men.

Ikväll ska jag på Bio dejt med Sophie :D Ska bli skoj, svulla popcorn å så.
Ja, ha väl inte så mkt mer å berätta. Mitt liv ä fruktansvärt tråkigt just nu.
Man skulle kanske tage en sista minuten eller nått..

Få googla lite billiga resor.

Thailiand vore inte helt fel. Men dit vill inte Robert åka.
Han ä rädd för vågor, vulkanutbrott och andra katastrofer..


Kommentarer
Postat av: Robert!

Det är jag fan inte! Men varför ligga i ett grustag och slösa bort värdefull tid! Tid är pengar!! =@


Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0