Hus, Lägenhet, Hus...

Jaha, då ha man vare på sin första husvisning idag a. Det va spännande =)
Sen åkte vi å kolla på ett annat hus, när vi ändå va på g. Haha, nä, men det är min mormor å morfars gamla hus. Dom flyttade för snart 6 år sen och jag ha tjata på mamma att ja vill åka dit å kolla hur det se ut nu. Mamma känner hon som bo där nu.
Så vi åkte dit å kolla =) Man kan inte tro att det är samma hus :p

Sen blev det middag på Nipan. Svulla svulla! Imorn börja "mitt nya liv", så måste passa på ;)

När vi kom hem så städa vi klart det vi inte gjorde igår. Så nu ä hela lägenheten nystädad :D
Skönt! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en film och en mysig pojkvän.


Sovrum, check!


Badrum, check!


Kök, check!


Kontor, check!


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0