Måndags Lista

Måndagar är värdelösa. Därför ska jag skriva en lite måndaslista med saker jag är glada över just idag. Eller rent allmänt. För att muntra upp mig själv.

Idag måndag är jag glad för att..

* Det är LÖN idag.
* Jag och Robert har varit tillsammans i 15 månder idag.
* Jag och Robet har haft en mysig helg med våra päron + hus tittanden
* Vi ska storhandla idag. Mat = Glad Sandra
* Jag är ledig på Torsdag
* Jag slutar tidigt idag (halv 4)
* Jag har ett avsnitt av desperate och två OTH att se när jag kommer hem
* Hela lägenheten är städad. Städat = Glad Sandra
* Jag har Världens Bästa Pojkvän som jag älskar över allt!

Nu är jag på mycket bättre humör! :D

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0